yippie!

Jag fick tillbaka mitt svåra prov idag, blev mvg på det!! Yihaa! kändes kanon med tanke på hur svårt det va. Idag började vi med lite epilering, det är väldigt svårt. Med tanke på att det lätt kan bli ärr och man ska grejja i folks ansikte gäller det att vara försiktig. Sen fick jag en helkroppsmassage, gav en också. Igår fick jag en aromamassage, den är lite lugnare, men minst lika skön. Det var nog sista massagen på ett halvår. =( I eftermiddag har jag pluggat, ska ha ett nytt prov på måndag, epilering. Jag  har även gjort en underbar god spahgetti cabonara, mmm smaskens va den, hittade den på arlas sida.

Imorgon ska jag inte börja förrens halv ett! ska gå med en tvåa hela dagen och kolla hur det går till i salongen. Det blir spännande, ska ha på mig min vita rock/klänning. kommer att se ut som karatekid ungefär. hehe.

Jag längtar så tills lördag, alla hjärtans dag, då ska jag och min älskling laga god mat. Det blir plankstek, ska använda våra julklappsplankor för första gången. MMMmmm. Vi måste ju ha förrätt och efterrätt med, blir nog nån toast skagen till förrätt iaf.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjosan sa! Vi är sjuka här hemma. Johan är oxå sjuk.Hoppas att ni slipper!Förkylda,feber. Typ influensa tror jag. :( Men jag ska försöka jobba imorgon.

Ha en mysig dag! Kramar

2009-02-12 @ 11:24:03
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu får du börja blogga igen! Hur blev gardinerna??



Kramis

2009-09-08 @ 15:48:37
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0