Första inlägget

Nu har jag min egna blogg, tack vare mina fina vänner! Tack jemsi.blogg.se och jeppejonna.blogg.se!=)

Jag heter Emelie och pluggar till hudterapeut i Göteborg. Jag har snart läst i ett halvår, så om två veckor börjar jag på skolans salong för att ta emot kunder. Känns väldigt nervöst. Idag efter ett aromakemiprov (pust va svårt det va) hade vi hjärtlungräddning, sedan hade vi en massa information om att börja tvåan. Blir lite skakig i knäna av det.

Nu sitter jag och väntar på att min underbara älskling ska komma hem ifrån brandövningen så att jag kan ringa honom. Saknar dig så enormt mycket Andreas när jag är i Gbg.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emma

: ) Varsegod!

Nu ska jag lägga mig o nana : )

Kramisa

2009-02-09 @ 20:49:24
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0